top of page
Marketing

Pierwsza wizyta online w Twojej firmie.

  • Zdjęcie autora: Adrian Kaźmierczak
    Adrian Kaźmierczak
  • 18 gru 2020
  • 3 minut(y) czytania

Zaktualizowano: 10 sty 2021

Najbardziej intuicyjne strony internetowe są ponownie odwiedzane przez zainteresowanych użytkowników. Pierwsze wrażenia mają kluczowe znaczenie dla Twojego biznesu online. Planowanie nowego projektu strony internetowej dla Twojej firmy może być zniechęcające. Nie ma jednego uniwersalnego rozwiązania, ale istnieje kilka podstawowych funkcji i obszarów treści, które należy uwzględnić, aby było to skuteczne narzędzie marketingowe.


ree

Firmy dziś nie przetrwają bez witryny internetowej. Posiadanie przyjaznej dla użytkownika strony internetowej jest kluczowe, ale na tym nie koniec. Piękno nie pozwala znaleźć Twojej witryny w wyszukiwarkach Google, aby witryna była skuteczna, musi przyciągać odwiedzających, zapewniać im wartość, zbierać informacje i tak, świetnie wyglądać!


// Projekt przyjazny dla urządzeń mobilnych


Każdego dnia coraz więcej osób rezygnuje z komputerów stacjonarnych lub laptopów na rzecz telefonów komórkowych i tabletów. W 2018 r. 52,2% całego ruchu w witrynie na świecie było generowane przez telefony komórkowe. Urządzenia mobilne stanowią obecnie połowę wszystkich obsługiwanych stron internetowych na świecie. Jedno słowo, które musi zostać wdrożone do realizacji Twojego wirtualnego świata "Responsywność".


// Dla użytkownika


Witryna musi być intuicyjna i łatwa w nawigacji dla odwiedzającego. Czas, który poświęci gość przebywający na stronie internetowej jest krótki, więc jeśli klient napotka trudności ze znalezieniem określonej treści w Twojej witrynie, prawdopodobnie stracisz go. Należy upewnić się, że istnieje łatwy sposób powrotu do strony głównej. Nawigacja odgrywa kluczową rolę. Użytkownicy często będą wchodzić z linków zewnętrznych na Twoją witrynę. Zadbaj o to żeby nie czuli się tak jakby byli głęboko w dżungli bez pomocy w postaci prostego, intuicyjnego interfejsu użytkownika.


// Integracja z mediami społecznościowymi


Zdecydowanie dołącz social media, ikony lub całą sekcję na stronie kontaktowej, gdzie wymieniasz platformy mediów społecznościowych, z których korzystasz. Połącz je bezpośrednio ze swoimi stronami, aby odwiedzający mogli Cię szybko i łatwo znaleźć. Podobnie jak blog, silna obecność w mediach społecznościowych przyczyni się do rozrostu Twojej marki, pozwoli Ci zaprezentować swoją pracę, a także otworzy bezpośredni kanał komunikacji z klientami.


// O Tobie


Ludzie chcą wiedzieć z kim robią interesy, zależy im na poznaniu Twojej marki. Dzielenie się swoją historią „dlaczego robisz to, co robisz” może mieć duże znaczenie przy budowaniu społeczności, odbiorców Twojego produktu. Sekcja „O nas” w Twojej witrynie to świetny sposób, aby opowiedzieć historię firmy, porozmawiać o swojej misji i nakreślić plany na przyszłość.


// Wezwania do działania


Wezwania do działania mogą przybierać różne formy. Najprostsze mogą być obrazem prowadzącym do innej strony internetowej lub serwisu społecznościowego. Innym wezwaniem do działania jest umieszczenie formularza na dole witryny, gdy użytkownik ma zamiar opuścić witrynę. Powinno być krótkie i zwięzłe, zachęcające do interakcji. Odwiedzający nie będą chcieli wypełniać długich formularzy. Na początek dobrym pomysłem może być nawet poproszenie o jedną lub dwie informacje: adres e-mail i być może imię i nazwisko.


// Czat na żywo


Wiele osób nie chce tracić czasu na przeglądanie witryny internetowej z często zadawanymi pytaniami w poszukiwaniu potrzebnych informacji. Aby zapewnić im natychmiastową informację zwrotną, zainstaluj opcję czatu na żywo w swojej witrynie. Sztuczna inteligencja sprawiła, że ​​ta funkcjonalność jest znacznie bardziej realna dla firm każdej wielkości.

  • 44% konsumentów online twierdzi, że odpowiadanie na pytania od osoby na żywo w trakcie zakupów online jest jedną z najważniejszych funkcji, jakie może zaoferować strona internetowa.

  • 63% stwierdziło, że jest bardziej prawdopodobne, że wróci do witryny oferującej czat na żywo.

  • 38% stwierdziło, że dokonało zakupu z powodu samej sesji czatu.

  • 62% zgłosiło większe prawdopodobieństwo ponownego zakupu w witrynie.


// Strategia SEO


Klienci, którzy znają Twoją firmę, mogą ją wyszukać z łatwością wpisując nazwę w ulubioną wyszukiwarkę, problem pojawia się z osobami którzy jej nie znają. Optymalizacja witryny za pomocą odpowiednich słów kluczowych jest NIEZBĘDNA dla ruchu w witrynie i generowania potencjalnych klientów. To wszystko jest częścią inteligentnej strategii SEO optymalizacji pod kątem wyszukiwarek.

Istnieje kilka sprawdzonych metod, które możesz zastosować podczas tworzenia nowych stron, strategi SEO:

  • Pisz tytuły i opisy z myślą o SEO, upewniając się, że używasz swoich słów kluczowych;

  • Utrzymuj zwięzłą strukturę adresu URL, łatwą do zapamiętania.

Oczywiście powinieneś umieścić nazwę swojej firmy na swojej stronie internetowej i w metadanych tak aby można ją było znaleźć w Google. Skup się na ogólnych hasłach, których szukają klienci.


// Blog


Cały marketing cyfrowy, społecznościowy wymaga wysokiej jakości treści. Jeśli więc rozważasz jakiekolwiek działania marketingowe online, powinieneś zacząć od bloga. Aby uzyskać maksymalne korzyści z SEO, Twój blog powinien znajdować się w Twojej domenie. Blog może pomóc Twojej firmie na wiele sposobów, jednym z nich jest pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania google a więc łatwość w dotarciu klientów do Twojego biznesu online.


Korzyści obejmują:

  • Optymalizacja wyszukiwarek (SEO);

  • Kanał komunikacyjny dla Twojej firmy, który można udostępniać w serwisach społecznościowych, takich jak Facebook i Twitter;

  • Sposób na umocnienie pozycji eksperta w swojej branży i kontakt z klientami.


 
 
bottom of page